torsdag 29 april 2010

En tvådelad popplehead Morberg!

RRRRRRAAAAAWEWWRRRRRRrrrrrrrrrrrrrr *kisse kisse katt*
Morberg var i vår butik (nånstanns runt Östermalmstorg) igår för att signera sin nysläppta bok "Grilla med Morberg".

På min ena (utav alla mina lediga dagar) åker jag in för att vara en "hjälpande hand", inte till Morberg....Utan till min kära vän Miss M, & jo jag tackar jag. Vad skulle de gjort utan mig. Kom igen, vem njuter inte av att kunna titeliera sig som en "räddare i nöden".

Kvinnor (& män) gick banans! Åhhhhhh....Morberg, han är så snnyyygg, Åhhh. Herreguuuuuud, Morberg, ska jag köpa boken här? Eller sen? Där framme hos Morberg?..Hihihihih...Åhhhh... Jag vågar inte skriva hur många ggr jag såg kvinnor (samt några män) rätta till luggen... MEN, ungefär 30 miljoner gånger. Åhhh...Har jag missat Morberg? NEEEEEJ, där är han jue...
Åhhh...Han är så uuuuunderbar Morberg! Det fantastiska är att jag inte hörde någon som sa något om hans matlagning/grillmästartalanger (som han tydligen har) annars hade ju lika gärna jag kunnat släppa en bok. "Grilla med E". Då skulle jag göra en Alexandra Pascalidou, dvs. Fylla min kokbok med egobilder tagna snett ovanifrån! Men när jag tänker efter, så är det ganska självklart endå, Morberg är ju köttet de vill ha, those desperate housewives!

En kvinna gick så crazy att hon välte ner en Morbergdocka. Den blev tvådelad. Ja, det stämmer...Han finns som docka. De där delarna, tog jag hand om. Det såg så förfärligt ut när han låg där framför mig på golvet, avhuggen på mitten. Jag kan inte riktigt fatta att jag gjorde det, men...Jag gjorde det. Jag lagade poppelhead Morberg.

Jag & Per for ever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar