tisdag 27 april 2010

En sexig leverans!

I förmiddags tog vi emot ett mycket spännande paket. Nämligen ett paket innehållande boken "366 roliga ställningar".

"Åhhh!", var min tanke. Inte bara en bok med bra, förhoppningsvis sköna ställningar, den är rolig också!

Efter att jag & fröken D, som jag arbetar med idag gjort en snabbgenomskådning av denna bokens första sidor, blev båda knäpptysta. Vi tittade på varandra, men sa ingenting. Vi fortsatte sakta att bläddra med stora ögon och förbluffande blickar... På ställningar som " ännu ett år till ända" "notan,tack", "dockningsproblem", "flyktplanen", "fickraketern", "pungkrossaren", "buktalaren", "Karlsson i taket", "en flygtur med Peter Pan", "en pisam tystnad", "segelflygerskan", "penetrera gungflytet var en våt upplevelse", "jag ser dem enda här ifrån", "du har verkligen näsa för det här", "isbjörnen möter pingvinen vid ekvartorn", "ner, ge mig 20" & " ursäkta, känner vi varandra?"

D:es spontana kommentarer,
"Mäh, Alltså? Man kan ju dö!" & "Ser du henne, var är hon?

För att klara av att praktisera denna bok måste man:

1. Vara lätt som en fjäder
2. Snabb som en Vessla
3. Uthållig som en Gasell
4. Vara akrobat

Jag är inget av det. Kul!

Efter en stund sa D.
-Vem fan har beställt den här boken egentligen?

Då sprang jag på lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar