torsdag 27 maj 2010

The Queen of the South is officially back!

Jag skrev nyligen i ett tidigare inlägg att jag gjort ett uppehåll i bloggen för att jag var en så upptagen ung kvinna. Att bloggpausen inte på nått sätt berodde på att jag dött, eller nått annat sånt halvtragiskt!

Men faktum är, att jag faktiskt dog lite lätt...

Jag har dock blivit räddad!

Har fått mun mot mun metoden, hjärtmassage, hjärt-lungräddning, intensivvård, samt legat i en öppenvårdskuvös med inbyggd våg.

Efter denna fenomenala återupplivning, är jag nu fullständigt på gång. Tusen gånger starkare än förr :D

Så alltså... Vad som kan förväntas av mig nu,
en m u l t i u p p d a t e r i n g !

Observera. (Inget av ovanstående är sant, borsett från att jag är tillbaka, 1000 ggr starkare & att det kommer en uppdatering. Snarare är det så, att det efter en mörk tråkig iskall skitvinter, regnig,blåsig & kall vår.. Helt plöstligt blev underbar sommarvärme, vilket resluterar i att jag blommar ut & inte tycker att tid bör läggas vid något som namngetts dator!)

Sen vill jag gärna tillägga att... Jag tycker det är okej att skämta om döden!

2 kommentarer: