söndag 16 maj 2010

Grattis på bemärkelsedagen älskling!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag HURRA HURRA HURRA!

Åhh...Nämen!*rodnar* Tack tack tack tack taaaack! Du är ju för go *blink blink* Go, ja. Jag skulle vilja säga att jag är helt underbart fantastisk.*klappar mig själv på axeln* Ja, jo.. Det är jag fan! (personlighetsstörning)

Imorse när jag gick upp & öppnade min sovrumsdörr fick jag en smärre chock. Gnodde mina nyöppnade ögon. Trodde jag hallucinerade, att jag av misstag fått i mig något under den gångna natten som gör att man ser konstiga saker. En blå pil. Mitt framför ögonen på mig...& en till..& en till &...Så förstod jag. Jag tog mig frammåt i pilarnas riktning. Kom fram till köket. SötC hade vart i farten den rackarn!
Se nedan:










1 kommentar:

  1. Åhh vad fint gjort! vilken underbar start på sin födelsedag!

    Kram

    SvaraRadera