söndag 2 maj 2010

Quality Outlet


I denna går det att hitta det mesta.
Jag är i stunden helt förundrad. Har ägnat de senste 20 minuterna till att plocka upp saker ur min väska & den är fortfarande inte tom.

Hittills har jag plockat upp..

Ett par converse. Ett par blå & ett par svarta leggings. En jacka. En halsduk. Strumpor. En plattång. Hårspray. En kamera. En mobiltelefon. Nycklar. En paprika (det är inte ett hittpå, blev tvungen att göra ett paprikaköp då jag gärna vill ha paprika på min korvmacka imorgonbitti) En BH. Duschhanduk. V6 med smak av tropiska frukter. Pocketbok. Cigaro cigaro Cigar..etter. Ett "Le" Rouge, som ska få dina kinder att se solkyssta ut (& jag har gått på det) Pfftss... Samt ett sittunderlag.

Spännade...Är vetgirig över vad else man kan tänkas finna i denna sakslukare till fjällväska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar