tisdag 11 maj 2010

Men sluuta våldta min hjärna!

Peeip bopp bopp bopp bopp..Not Responding!

JAG BLIR GALEN!

Jävla skit skrivare! Det är ALLTID nått satskap som ska strula med dessa tekniska prylar! Fan! Jag är så förbannad att jag håller på att gå i tu :(

Printers not responding..Printers not responding..Printers not responding..
JAG HAR FATTAT DET!

Har gjort allt för att få den att komma tillbaka, To be "back on track"... Har pratat i den vänligaste tonart till den & förklarat hur mycket det skulle betyda om den fungerade som den ska, använt de finaste ord. Ord som skulle få mig att slå kullerbyttor av lycka om de sades till mig. Jag har klappat den, pussat den. JAG HAR PUSSAT PÅ DEN! Inget hjälper!

Har varit inne under ”printers" file-menyn. Gjort ALLT som går att göra! Något kitsch finns endå kvar..

"papper sitter fast" .. NEJ! Det sitter inte fast något papper.. Jag har dragit ur var enda sladd, tagit fram den, vänt den upp & ner & ut & in...(nästintill) Papercuttade mig gjorde jag dessutom. Lika med Blod. Blod överallt. Blodet rinner över handen, ner på golvet, ut över golvet...Det är inte sant, såklart.. Men detta får mitt hjärta att blöda & jag har ett djupt skärsår rakt in i det sladdriga skinnet nedan tummen..AJ!

Okej. Jag får lite av ett psykbryt. Kan inte kontrollera min ilska mot tekniska saker som inte fungerar. Nolltolerans.

Den har förkolnat & vill aldrig vakna igen.

Kan vara min hjärna som inte inte är fullt funktionell.

... Men jag tvivlar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar