måndag 12 december 2011

Lucka 5. Berätta om vem du var för ett år sedan

För ett år sedan var jag en tjej som var otroligt lycklig för att jag precis hittat rätt i livet, på riktigt. Jag var väldigt glad över intagningen på Kulturama och allting bubblade i kroppen på mig. Jag blev moster för första gången och dessa positiva besked var välbehövliga & överväldigande, på ett positivt sätt. Jag känner mig fortfarande bubblig ibland, jag är nog ganska precis samma Emmi nu som då, bara om än mer säker på att jag förra året hittade rätt, samt att jag utvecklats väldigt mycket under det senaste året rent artistiskt, jag märker också både på mig själv och hela min familj att vi utvecklas och påverkas otroligt positivt som personer genom nytillskotten i familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar