lördag 31 december 2011

2012!

Mitt nyårsfirande blir inte som det var tänkt från början efter flera dagar med sömn fram till runt 14-15.00 pga en gruvlig förkylning & feberfrossa. Men mysigt blir det hur som helst och det viktigaste av allt är att jag vet att jag kommer åka tillbaka till Stockholm och bemötas av människor med stora hjärtan som kommer lägga deras omtänksamma armar runt mig i glädje trots att jag inte kom tillbaka som planerat. Tankar ikväll går till Jill, Amanda & Amanda, Max, Pete samt alla fina besökare från London som nu befinner sig i vårt fantastiska hus i Hässelby.

Idag har jag vart ute & gått en promenad längs med vattnet här i Skärgården med mina fina föräldrar. Det är sannerligen något visst med dagsljus, & så solen på det då!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar