måndag 12 december 2011

6. Berätta om bloggarna du läser

Jag läser mellan 15-20 bloggar varje dag. De bloggar jag följer skrivs främst av kreativa & otroligt humorristiska kvinnor. Jag vill verkligen hylla dessa smarta färgstarka personer. De som vågar ge ett "fuck you" till både höger och vänster, när det behövs, och det gör det tyvärr ganska ofta. De som vågar vara sig själva och är otroligt stolta för det, och de som vågar säga vad de tycker. Alla bloggar jag läser ger mig dagligen hysteriska skrattanfall eller stora leenden.

Några av alla dessa bloggar är följande:

mjuk tunga vass spets

UnderbaraClara

Katta Kvack

Tuffast av alla

Karins Konstgrepp

MIRJAM GEYERHOFER

Kära vardag

Anna Ritar

Karin Granstrand

ALIVE AND KICKING


En hel drös med massa braaaaiga kvinnor! Besök dem & bli besatta!

1 kommentar:

  1. Åh, tack <3

    Och vad bra att du kommenterade på min blogg så jag hittade hit!

    SvaraRadera