måndag 12 december 2011

Lucka 3. Berätta om din bästa vän

Jag har turen att vara berikad med så himla många underbara vänner. Har aldrig vart den som haft bara en vän som varit min "bästis". Tycker det är så himla mysigt att vara många vänner tillsammans. Visst är det så att jag alltid umgåtts & fortfarande umgås mer med vissa periodvis och framförallt då jag fortfarande bodde hemma i Sörgården då jag nästan satt ihop med min vän Lina, som fortfarande idag är en av mina bästa vänner. Sen blir det såklart svårare att umgås med vissa av självklara själ när många vänner bor på helt olika platser i Sverige & världen. Här i Stockholm har jag blivit väldigt bra vän med ett flertal personer som jag hörs med dagligen och som jag utan tvekan skulle kunna höra av mig till precis när som helst om någonting skulle hända. Det är en otrolig trygghet & lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar