fredag 23 december 2011

16. Berätta om hur du var när du var liten.


Jag var en glad liten person med fem rävar bakom varje öra. Visste precis vad jag ville och var nog ganska bra på att få som jag ville. När jag var runt 7-8 år var Hanna tonåring och tyckte jag oftast var allt annat än en gullig lillasyster, mer åt hållet - DRYG unge- Måste vart rätt tufft för mig! Jag har vart väldigt kreativ sedan jag var liten. Mamma har berättat nu i efterhand hur jag stod ute på uppfarten en dag och vevade in massa bilar med en pärm under armen. Det droppade av fler och fler barn och jag stod och prickade av alla på en “närvarolista” som jag gjort alldeles själv. Det visade sig senare att jag hade gjort mycket bra reklam på lekskolan för ett gympapass som tydligen skulle köras hemma i vårt vardagsrum. Detta är en historia i raden av liknande historier som handlar om inbjudningar och spontana evenemang. Jag är rätt nöjd med att jag lyckades utföra saker som denna utan en enda vuxen människas vetskap. Heja mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar