torsdag 21 juli 2011

"Slowskrap" ger utdelning!

Igårkväll skrapade jag, mamman & pappan varsin trisslott. Efter att jag fick min tog det cirka 5 sekunder, sen sa jag "nej, fan. Ingen vinst här." Då säger pappan "Det är klart att du inte vinner något så snabbt som du skrapar." Mamman blev färdig med sin lott strax efter mig, även hon satt utan vinst. Men dra på trissor...(moahahaha) Pappan skrapade sakta... sakta... sakta.. sakta, fram en vinst.

Tänk att farsgubben alltid ska ha rätt. När du skrapar en lott hänger det alltså på själva skrapet. "Slowskrap ger utdelning", sa han & njöt.



Längst ut till höger ser vi här vinsten på hela 25 :- Det kanske inte låter mycket för många, men se.. Jag fick dessa 25 :- & kunde betala av en räkning,



& då har jag fortfarande hela 8 :- kvar att göra något roligt med till helgen. Wooohooooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar