fredag 15 juli 2011

Dagens

DAGENS VILL HA: En regnfri morgondag.
DAGENS KLÄDSEL: Svart-blå leopardmönstrade leggings och en en svart knälång klänning. Samt kritvita ankelhöga converse. En faktiskt ganska hemsk kombination.
DAGENS SMINK: En svart vattenfast mascara av okänt märke som jag inte får bort när jag ska gå & lägga mig, samt rött läppstift, fastkletat på kinderna. (Då jag inte hittade mitt rouge)
DAGENS FRISYR: Har haft mitt hår uppsatt i en stor knut i två dagar, sedan jag tvättade det sist. Vågar inte släppa ner det.
DAGENS HÄNDELSE: När syrran, jag & Elvis sitter i Karlskorna & äter lunch varpå Elvis säger "Stooor" & pekar på en gammal dam som går förbi.
DAGENS LÅT: "Min egen sång", från skivan "Pyjamas - en musikalik resa från kväll till morgon" Liten snutt ur denna låt. "Skulle sova över mitt i skogen en dag.
-Nähä. Joho! Mitt i skogen en dag. Vi byggde oss en koja Hasse Karlsson och jag.
-Nähä. Joho! Hasse Karlsson och jag. Snälla mamma, jag vill hem igen, jag vill sova i min, egen säng! Min egen säng" osv... (Elvis diggar & headbangar)
DAGENS PLANER: Dagens plan var att åka med Hanna till Karlskorna & uträtta viktiga ärenden.
DAGENS SAKNAD: De soliga dagarna, sittandes på altanen med ett glas rött vin/kall öl i hand.
DAGENS DUMMASTE: Den otroligt sura kassörskan på lunchstället vi valde. Förmodligen hade hon inte fått ligga på länge & ville nog helst av allt/borde byta jobb.
DAGENS SJUKA: Mina djävulskt träningsvärksonda lår. Samt min hals som börjat göra ont.
DAGENS DROG: KAFFE & SNUS
DAGENS ROLIGASTE: Elvis
DAGENS KÖP: Halstabletter & snus
DAGENS HUMÖR: Oerhört trött, men glad.
DAGENS ORD: Stor

Denna enkät hittade jag hos Tuffast av alla. som är en hemskt trevlig bloggerska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar