måndag 4 juli 2011

I morgonkvist

Imorse ringde min telefon precis vid 07.00. Det var jag som bett min personliga väckarklocka, mamma.. att ringa. Det här med att sätta väckarklocka är jag extremt dålig på. Den är så lätt att "snooza", gärna flera gånger, på tok för många gånger. Men mamma går inte att snooza hon inte.

Ah, här sitter jag nu i soffan & är löjligt nöjd. Tittar på nyheterna & har ätit världens frukost med kokta ägg, kiwi, vattenmelon & har druckigt fräscht ekologiskt kaffe, har bokat en biljett till Way Out West, samt sett färdigt de sista avsnitten av "Game Of Thrones". Har också ägnat en liten tanke åt golf. Jag kommer nog aldrig börja spela golf, men jag tror jag skulle vara riktigt bra på det. Att det är min grej liksom. Spännande! Klockan är 09.15 & det känns som jag gjort mer idag än någon annan dag på semestern.

Låt mig återkomma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar