lördag 27 mars 2010

The Optimal Headhunter


Moster eller monster?
Ibland kan jag inte ta hand om mig själv, hittar sällan hem om natten. Jag är arrogant & många gånger brutalt dryg. Jag är lat & stökig...Som fan! Om jag skulle välja litteratur till min systerson skulle berättelserna handla om små barn som inte vill äta upp sin mat eller borsta tänderna, när dem sedan väl gör detta, då förvandlas dem till stora elaka troll som äter upp sina föräldrar, sitt hus..Hela världen. Jag är tidsoptimist och har dålig självdiciplin. Jag dricker mig ibland så full att blicken flackar. Jag har vita Converse-skor i snöslasket, kalla händer & för tunn jacka.

Summa Summarum, jag är ingen bra förebild.

Älska kan jag dock,
det är också precis vad jag gör.

Jag älskar vår familjetillökning så jag spricker av kärlek.

Ett nytt liv, en hanne..

Elvis

2 kommentarer:

  1. Så himla söt. :) vilken liten goding. hälsa familjen ! :)//LINA G

    SvaraRadera
  2. Ja, han är helt bedårande det lille livet & hälsa ska jag sannerligen göra! Tack Lina!:)

    SvaraRadera