torsdag 25 mars 2010

Malaco Truly!



Delar ut Malaco Truly på jobbet..Hur tänkte ledningen här? Jag behöver inte lägga på mig fler kilon så här nära inpå beach 2010! Kanske vill dem ha effektivare medarbetare & tänker "vi ger dem sockerkickar med hjälp av dessa inbjudande smågodispåsar.." Nej, det fungerar liksom inte, istället får dem allt slöare personal pga sockerfallet som alltid följer kicken. Vi äter detta godis till frukost, lunch & middag. Malaco Truly står mig upp i halsen. Det är nödläge. Snälla! Tillåt inte min blick få fäste på dessa småpåsar igen för då kräks jag rakt ut. Vi borde få ett skyddsombud i synnerhet till nödlägen som detta. Tror även att vi behöver en granskning av denna Malacokampanj & såhär i slutskedet av den bör vi verkligen diskutera förbättringar till framtida aktiviteter & kampanjer. Jag har hört något om att friskvård sätter fart på kropp, själ & företag??????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar