måndag 8 augusti 2011

Med guldkant på vardagen.

Idag hittade jag ett bevis på att jag valt rätt utbildning. Till nästa år är jag utbildad artist genom Kulturama & se på fanken vad jag hittade i en gammel gömma idag.



En "Guldarne". Ett pris! Jaaaaaa. Har alltså vunnit pris som "årets skådespelare" på videofestivalen i Kallingeskolan & sedan låtit det falla i glömska. MILDA MAKTER! Vilken skådespelartalang jag måste vara. Eftersom jag hittade denna Guldarne idag så vart jag tvungen att gå i guld resten av dagen.


Det började så här:



Snyggaste skorna eeeeever (mamma har frågat säkert 1000 gånger i sommar om jag verkligen inte vill ha ett par nya skor, jag förstår verkligen inte vad hon menar?) Sen for jag till staden för att fika med Ivan & Mathilda, slog då in en paket, med guldband, till Ivan som fyllt år.



& fortsatte som "Emmi i guldskorna"



Ja, det här är Emmi, med guldkant på vardagen. Ivan, han fick en silverring,



men han var glad endå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar